خانه / مقالات / نقش شبکه های اجتماعی در دوران کرونا

نقش شبکه های اجتماعی در دوران کرونا

در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا که از زمستان سال گذشته به طور وسیعی در سراسر جهان صورت گرفت و با توجه به اتفاقاتی که پیرامون این بیماری رقم خورد؛ نقش کمکی رسانه‌ها در شرایط بحرانی کرونا بسیار مهم و ضروری به شمار می آید.

مهدی رحیمی (کارشناس و تحلیلگر رسانه) و شکیبا غلامزاد (کارشناس ارشد روان شناسی)؛ در یادداشتی که در هفته نامه “عصر انقلابی” به چاپ رسیده، به تحلیل رسانه ای و روانشناسی بر نقش شبکه های اجتماعی در دوران کرونا پرداختند که می توانید مشروح این مطلب را در فایل زیر مطالعه نمایید:

Asr Enghelabi 9 Tir – P 04

 

 

همینطور ببینید

بررسی آسیب های «بازاریابی تلفنی» در ایران

تحلیلی از : “مهدی رحیمی” (پژوهشگر مدیریت و بازاریابی) شفقنا زندگی- بازاریابی تلفنی یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *