در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا که از زمستان سال گذشته به طور وسیعی در سراسر جهان صورت گرفت و با توجه به اتفاقاتی که پیرامون این بیماری رقم خورد؛ نقش کمکی رسانهها در شرایط بحرانی کرونا بسیار مهم و ضروری به شمار می آید.
مهدی رحیمی (کارشناس و تحلیلگر رسانه) و شکیبا غلامزاد (کارشناس ارشد روان شناسی)؛ در یادداشتی که در هفته نامه “عصر انقلابی” به چاپ رسیده، به تحلیل رسانه ای و روانشناسی بر نقش شبکه های اجتماعی در دوران کرونا پرداختند که می توانید مشروح این مطلب را در فایل زیر مطالعه نمایید: